lördag 5 januari 2013

Still....

Vaknade och var fortfarande gravid. Känner lite molvärk, men det gör jag varje dag. Jag var så glad över att lillebror är mindre än vad Myran var när hon föddes, vill inte behöva föda ut ett större barn, men nu ligger han där inne och tjockar på sig för varje dag som går, så det blir säkert en 4 kilos bebis det här också :) Men den här övertiden är inte snäll mot kroppen, får nya bristningar varje dag. Med M fick jag mycket på sidorna och lite under magen, men nu har jag fått fram på magen. Det är lätt att hålla sig för skratt när man ser sig i spegeln.
Är jätte trött idag, men vi ska i alla fall åka och fika hos pappa & Åsa i em.. Måste komma ut ur huset lite!
Lägger upp några bilder på Myran en dag här innan jul. Hon höll på att pyssla med
babyskyddet, hon är så bestyrig med alla bebis grejer.. Kommer nog att få mycket (ofrivillig eller frivillig) hjälp med lillebror har jag en känsla av ;) nu ska vi släpa oss upp och äta frukost!







1 kommentar:

  1. Men åå va söt hon är i tofsarna <3 Lycka till med allt när det sätter fart. Kram Madde

    SvaraRadera