onsdag 16 januari 2013

Vi tre har blivit fyra.

Fina, älskade, efterlängtade lillebror är äntligen här. Vi har ännu en gång fått vara med om det största i livet, det är verkligen en gåva. Jag blev igångsatt kl 14.00 och 22.05 föddes han. Allting har gått så bra och det blev precis så som jag önskade. Han slog syrran med sina stadiga 4750g & 54 cm ;) nu ligger jag och lillebror på BB, han äter för fullt och jag håller på att somna. Anders och Caya kommer tillbaks i morgon bitti, dom har förövrigt varit helt fantastiska! Längtar ihjäl mig efter Miranda, så jag hoppas vi får åka hem i morgon!

9 kommentarer:

  1. Åh stort grattis! Vilken liten sötnöt! Skönt för dig att han äntligen är utanför magen. Ser fram emot att läsa förlossningsberättelsen sen!

    SvaraRadera
  2. Åå STORT GRATTIS til er! :) Vilken Söt liten kille! Å va skönt att allting gick så bra! :)

    Stor Kram

    SvaraRadera
  3. Man är så med andra gången tycker jag, mer medveten på något sätt. Det är en fantastisk upplevelse - även om den också är smärtsam. Så skönt att allt har gått bra! Hälsa lilla Lillebror!! Kram och bra gjort Frida!

    SvaraRadera
  4. Men duktiga duktiga du! Stort stort grattis till finaste lilla pojken :) vilken lycka! Åh är så avis nu <3 kramar

    SvaraRadera
  5. han är bedååårande! Grattis!

    SvaraRadera
  6. Men oj, vilken liten klump! :) Underbart att allt gått så bra! Lycka till som tvåbarns föräldrar nu! Kram och GRATTIS!

    SvaraRadera
  7. Grattis Frida. Skönt att du blev igångsatt, sj gick jag över 14 dagar, höll på att bli knäpp =) Dagen innan igångsättning så kom hon!

    Som sagt. stort grattis! =)

    SvaraRadera
  8. kanske ska säga vilken Sara som kommenterade ;)

    SvaraRadera