onsdag 2 januari 2013

Packning.

Skötväskan + BBväskan är packad och klar sen någon vecka tillbaks, men jag känner mig ändå så ostrukturerad den här gången. Med Miranda var allt klart minst två månader i förväg och jag hade stenkoll på allt. Nu är jag inte riktigt säker på vad jag har packat, och inte orkar jag kolla det heller, det blir nog bra ändå. De två snuttefiltarna (grå och med stjärnor) är köpta på HM home, jätte mjuka! Tänkte ha dom när jag ammar, minns att man alltid behövde något att torka med. Kaninen fick lillebror av Caya på min babyshower! Likadan som Myran har, fast hennes är vit. Den är SÅ mjuk och gosig. Så gulligt om dom har en varsin, fast han behöver ju inte bli lika fäst vid sin som Miranda är, men ändå :)
Nu har jag lagt mig i sängen (kl. 19) Miranda sover och Anders är på träning. Jag har gjort iordning lite gott och ska bara mysa och njuta av min egentid framför några avsnitt av Greys! En fördel med att få barn tätt, är att man minns precis hur jobbig den första tiden är och hur lång tid det faktiskt tar innan man får en kväll för sig själv igen. Därför har man vett att verkligen passa på att njuta i stället för att bli rastlös och besatt av att förlossningen ska starta. Jag är väldigt mycket lugnare i mig själv den här gången, känner faktiskt inte det minsta att "nuuu får det sätta igång innan jag blir tookig" även fast jag väldigt gärna vill träffa mitt barn nu.





1 kommentar:

  1. Längtar efter lillebror <3 ! Förstår att man blir fäst vid de där söta ninisarna :) / Åsa

    SvaraRadera