fredag 4 januari 2013

V.41

Lägger upp lite bilder från en dag på jullovet! Myran gillar sin nya bob och My tycker det är spännande att vara ute :) Men hon får bara vara ute ibland, korta stunder.. Hon får vänta till våren innan hon får gå ut mer, när hon växt på sig lite.
Är fortfarande gravid i alla fall. Men idag har jag inte lika ont och jag känner mig hyffsat utvilad, så det får gärna sätta igång idag ;) fast det är ju rätt behagligt det här också, i alla fall lyxigt. Jag gör i princip ingenting annat än ligger i soffan och tittar på film. Myran är på dagis 5 timmar om dagen och Anders tar hand om hemmet. Så här lyxigt kommer jag aldrig att få ha det igen, så det är väl lika bra att bara vara tyst och njuta, haha. Jag vet i alla fall att det här är bra mycket behagligare än att ligga i förlossningssängen, kan iiiinte riktigt längta dit.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar